שאלות ותשובות
כל מה שצריך לדעת לפני שרוכשים

מידע חשוב

מידע על המשלוח

אתם גובים על שילוח?

נכון לעכשיו, משלוחים בכל הארץ בעלות של 25 ש"ח או חינם ברכישת תמונות במעל 300 ש"ח.

תוך כמה זמן המשלוח מגיע?

ייצור לוקח כ-3 ימי עסקים בנוסף לזמן שילוח של עד 14 ימים.

מה קורה אחרי ביצוע ההזמנה?

לאחר התשלום בחנות, ההזמנה מעובדת ומוכנה למשלוח. בהתאם למדיניות החנות, ההזמנה עשויה להישלח באופן מיידי או תוך מספר ימי עסקים. הלקוח יקבל מייל אישור עם פרטי ההזמנה ותאריך אספקה ​​משוער. לאחר מכן, ההזמנה נארזת ונשלחת לכתובת המשלוח שנמסרה על ידי הלקוח. הלקוח יכול בדרך כלל לעקוב אחר מצב המשלוח של ההזמנה שלו באמצעות מספר מעקב שסופק על ידי החנות. לאחר אספקת ההזמנה, הלקוח יקבל הודעה וייתכן שיתבקש לספק משוב על החוויה שלו עם החנות.

האם אני מקבל קבלה על המשלוח?

כן, קבלה תשלח אלייך מיד לאחר התשלום.

מידע אודות התשלום והחנות

האם יש באתר תשלום מאובטח?

כן, יש לנו מערכת תשלום מאובטחת . מערכת התשלומים שלנו נועדה להגן על המידע האישי והפיננסי שלכם. אנו משתמשים בטכנולוגיית הצפנה כדי להבטיח שהנתונים שלך מועברים בצורה מאובטחת בין הדפדפן שלך לשרתים. אנו משתמשים גם במעבדי  (מקס עסקים ויעדשריג) תשלומים בעלי מוניטין של צד שלישי כדי לטפל בכל העסקאות הפיננסיות, מה שאומר שלעולם לא מאחסנים או יש לנו גישה לפרטי כרטיס האשראי שלכם. בנוסף, אנו מעדכנים באופן קבוע את אמצעי האבטחה שלנו כדי להקדים את האיומים הפוטנציאליים ולהבטיח שהמידע שלכם נשאר בטוח. אתם יכולים לרכוש באתר שלנו בביטחון, בידיעה שהמידע האישי והפיננסי שלכם מוגן.

מה זה ווישליסט?
ווישליסט היא תכונה נפוץ באתרי מסחר אלקטרוני המאפשרת ללקוחות לשמור מוצרים שהם מעוניינים בהם, אך ייתכן שהם אינם מוכנים לרכישה כרגע. לקוחות יכולים להוסיף פריטים לרשימת המשאלות שלהם על ידי לחיצה על כפתור ליד המוצר שהם רוצים לשמור, ויכולים לגשת לרשימה שלהם בכל עת כדי לראות את המוצרים השמורים שלהם. רשימת משאלות הן דרך נוחה עבור לקוחות לעקוב אחר מוצרים שהם אוהבים, מה שמקל למצוא אותם שוב מאוחר יותר. זה יכול להיות שימושי במיוחד עבור פריטים שאולי אזלו מהמלאי או שיש להם זמינות מוגבלת, מה שמאפשר ללקוחות לקבל הודעה כשהמוצר יחזור להיות זמין. בנוסף, ניתן לשתף רשימות משאלות עם חברים ובני משפחה, מה שמקל על יצירת רישום מתנות או שיתוף המלצות על מוצרים. בסך הכל, רשימות המשאלות הן כלי מועיל הן ללקוחות והן לאתרי מסחר אלקטרוני, המאפשרות חווית קנייה מותאמת אישית ויעילה יותר.
מה לעשות אם קיבלתי את המוצר פגום?

לצלם את הנזק בצורה ברורה ולשלוח לנו בוואצפ למספר - 055-314-5138, ואנחנו נשמח להחליף לכם את המוצר הפגום 🙂

האם אני יכול לשנות או לבטל את ההזמנה?

כל עוד המוצר לא נוצר ניתן לבטל ולשנות לרוב ב-24 שעות הראשונות. מאחר וכל הזמנה נוצרת בהזמנה אישית כל פעם מחדש תדאגו לדבר איתי מהר ככל הניתן אם תרצו לבטל או לשנות את ההזמנה. תוכלו לעיין בתנאי השימוש באתר כאן

האם יש מעקב אחר המשלוח?

אכן כן, לאחר שההזמנה יצאה למשלוח תקבלו מספר מעקב אחר המשלוח 🙂